maandag 30 december 2013

Welkom op Quality Time; mijn momenten met God

Nadat de kalender van Beth Moore was afgelopen is het een poosje stil geweest, ik wist ook niet goed wat ik moest gaan doen.
En dat niet weten heeft langer geduurd dan ik had gedacht en gehoopt, maar toch, het was goed.
Vanaf morgen zal ik hier verder gaan.
Misschien soms anders dan dat je tot nu toe gewend bent, maar dat  kan ook voor mijzelf een verrassing zijn.
De kalender die ik ga gebruiken voor mijn Stille Tijd wordt de basis van de stukjes, maar daar kun je morgen meer van/over lezen.
Misschien zit er ook niet iedere keer een gedichtje meer bij, of komt het gedichtje ergens midden in de week, ook dat zou zo maar kunnen.
Voor mijzelf wordt het komende jaar een echte uitdaging en is tegelijk een leerproces om perfectie los te laten.

Je bent opnieuw van harte welkom om met mij mee op reis te gaan.
Enne ...
Schroom niet om te reageren, ik zou het zelfs erg fijn vinden als je dat doet.

Hopelijk tot ziens!

Een liefdevolle groet,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten